Subject: FW: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Apr 2025 11:00:17 +0300

registreerimiseks

From: Kätlin Vodja <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 10, 2025 10:58 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Re: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD

Tere!

Esitan arutatud lahenduse koondprojekti kooskõlastusele. Projekt lisatud 
manusesse.

Lugupidamisega

Kätlin Vodja

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 31. märts 
2025 kell 21:44:

Jah, palun tehke seda.

From: Kätlin Vodja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 9:41 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD

Tere!

Riigitee all jääb nüüd torustiku paigaldussügavuseks vastavalt 1.48 ja 1.53 
m. Kaevik ise veel + 20 cm toru põhjast.

Eks siis kaev K1-4 kaevik 1.73 m sügav (kaugus muldest 1.36 m).

Varasemalt oli selleks vastavalt siis 1.36 ja 1.41 m

Persp. maakraani asukohaks arvestan siis Luke-Unipiha tee ja Aia põik 
kinnistute vahelise piiri ja maakraani näen ette sealt min 2 m. Märgin ka 
joonisele.

Jään siis ootama Teiepoolset tagasidet ja vormistan siis projekti ära.

Lugupidamisega

Kätlin Vodja

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 31. märts 
2025 kell 16:33:

punasega

From: Kätlin Vodja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 3:37 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD

Tere!

Proovisin kätte saada, aga ei õnnestunud.

Saadan väljavõtted muudatustest mis siis võiks teha.

1. Oja tn läheb lahtiselt rajatavaks ( valla maa), siis saab transpordi maa 
all (st ristumisel riigiteega? mis need sügavused tee all katte servades 
siis oleksid?) torustiku sügavust 10 cm paremaks.

2. Kaeviku serv tee muldest 1,33 m: see on OK

3. Kaeviku serv tee muldest 1,36 m: mis on siin kaeviku sügavus?

4. Maakraan paigaldatakse uus - ei jää siis tulevikus truubile ette, aga ei 
likvideerita, sest muidu peaksime teele väga lähedale minema: siin tuleks 
kasutada toestatud kaevikut, nii on hilisemate vajumite ja garantii 
realiseerumise risk madalam. katte taastamine näidata siin min riigitee 
katte servani. Kavandage maakraan nii, et perspektiivse (d=0,3m) truubi 
seinast oleks kraanini min 2m)

5. Perspektiivis saab rajada truubi, kui arvestada nüüd olemasolevat kraavi 
põhja, siis tuleks persp. truubi ja toru vahele 1,4 m: see on OK

Kas selliselt võib projekti ära vormistada?

KK kirja läheb praegusel juhul 5 a garantii nõue.

Kaitsetoru peab olema min 1250N rõngasjäikusega.

IKÕ ala moodustada 1+1m kaitsetoru seinast.

NB! mul tuleb seda lahendust ka TRAM teehoiu osakonnale näidata, nii et see 
võtab pisut(?) lisaaega.

Lugupidamisega

Kätlin Vodja

---------- Forwarded message ---------
Saatja: Kätlin Vodja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: E, 31. märts 2025 kell 13:45
Subject: Re: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 31. märts 
2025 kell 13:45:

Manust pole

From: Kätlin Vodja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 1:43 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD

Tere!

Tegemist sama projektiga, mis EHR-is tagasi lükkasite - sooviks arutada, et 
kuidas pääseksime siis transpordimaa tee projektist. Lisasin projekti 
manusesse. Helistan siis kell 14.

Lugupidamisega

Kätlin Vodja

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 31. märts 
2025 kell 13:29:

Sobivad mõlemad ajad. Saatke palun pr mulle meilile ette.

Saadetud rakendusest Outlook Androidile <https://aka.ms/AAb9ysg>

  _____

From: Kätlin Vodja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 12:36:34 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD

Tere!

Kas Teile täna kella 14 või 14.30 paiku sobiks projektlahenduse 
ülevaatamiseks?

Lugupidamisega

Kätlin Vodja

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 20. märts 
2025 kell 07:51:

Ma arvan, et pr-i läbivaatus ja mõlemat poolt rahuldava lahenduseni jõudmine 
võtaks aega max 10min ja minuga võib ühendust võtta mistahes kellaajal.

Läbi EHR-i ühepoolselt märkuste ja ettepanekute saatmine ja uute 
projektlahenduste läbivaatamine ja korrigeerimine tähendaks selle protsessi 
venimist nädalateks, mis oleks teie olukorda arvestades ilmselt ülimalt 
ebamõistlik.

Andke palun teada, kas soovite jätkuvalt suhelda läbi EHR-i märkusi ja 
ettepanekuid saades. Kui jah, siis (kuna pr-i enam minu käsutuses/kasutuses 
pole) palun suunake pr uuesti läbi EHR-i kooskõlastamiseks ja alustame nö 
otsast peale.

Alternatiivne ja mõnevõrra kiirem võimalus on saata pr jm TRAM-ilt 
kooskõlastuse saamiseks vajalik (sh pr-i kk-se taotlus) TRAM-i aadressile: 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  ja menetleda 
seda esmalt TRAM-i dokumendihaldussüsteemi vahendusel. Sel juhul on hiljem 
EHR-s kk saamine TRAM-i vaates vaid paari kliki tegemise vaev.

PS Loodan, et te saate aru, et TRAM-i soov on kk-protsessi lihtsustada ja 
kiirendada ja mitte teile ebamugavusi valmistada ja kordan veelkord üle, et 
TRAM on avatud kõigile alternatiivsetele ametlikele menetlusvormidele 
vastavalt teie soovile.

From: Kätlin Vodja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 20, 2025 6:42 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD

Tere!

See on Teie poolt täiesti absurdne väide:

Mul tõesti ei ole võimalik olla kellaajaliselt koosolekul, veelvähem seda 
kellaajaliselt kokku leppida 3 kuu vanuse lapse kõrvalt. Olen palunud 
ettepanekud esitada e-mailile, mida Te ei ole olnud nõus kahjuks tegema.

Palun edastageomapoolsed märkused mida VK osas on vaja muuta mulle 
e-mailitsi - keegi (ei meie, ega ka Transpordiamet) ilmselt ei soovi tee 
mulde ja tee taastamist.

Lugupidamisega

Kätlin Vodja

Kontakt Peeter Uibo (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 17. märts 
2025 kell 15:39:

Ma saan aru nii, et te jääte, selle lahenduse juurde.

Sel juhul palun lähtuge EHR-i märkusest….

From: Kätlin Vodja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 17, 2025 3:36 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD

Tere!

Minul ei ole kahjuks võimalik seda koosoleku vormis läbi arutada, seega 
palun ikkagi kirjalikult vastata.

Palun lisage täpsemalt märkustesse juurde, mis projektist on puudu ja mida 
tahaksite juurde.

Lugupidamisega

Kätlin Vodja

On Mon, 17. Mar 2025 at 11:05, Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Minu kogemus (olen 7 aasta vältel töötanud koormusega ca 800 tehnovõrkude 
projekti aastas) kinnitab, et lihtsam on siiski koos projekt läbi vaadata ja 
leida optimaalne lahendus.

EHR-s kirjutasin, et sellise lahenduse puhul tuleb pr koosseisu lisada 
pädeva pr-ja koostatud riigitee katte ja mulde taastamise pr.

From: Kätlin Vodja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 17, 2025 10:54 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: FW: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD

Tere!

Teen tööd väga väikese koormusega - 1 päev nädalas.

Kōige lihtsam oleks ilmselt kui saadaksite oma küsimused, märkused e-maili 
teel.

Lugupidamisega

Kätlin Vodja

On Fri, 14. Mar 2025 at 06:22, Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

From: Peeter Uibo
Sent: Tuesday, March 11, 2025 12:43 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> ' <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LAHKAJA DETAILPLANEERINGU JÄRGSED VK TORUSTIKUD

Tere

Kas me saaksime konsulteerida selle pr teemadel?

Peeter Uibo

peaspetsialist

TRAM tehnovõrkude üksus

5159766

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.